به گزارش خبرنگار صفیر گیلان؛«محمد دهقان» امروز(دوشنبه، ۹ دی) در اجتماع بزرگ طلایه‌داران بصیرت مردم رشت در میدان شهدای رشت، گفت: ملت ایران دارای بصیرتی وسیع بوده و هرگز دشمنان نمی‌توانند بر این ملت و آرمان هایشان نفوذ کنند. عضو حقوقدانان شورای نگهبان با قدردانی از تلاش های آیت الله فلاحتی و دیگر مسئولان گیلان […]

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان؛«محمد دهقان» امروز(دوشنبه، ۹ دی) در اجتماع بزرگ طلایه‌داران بصیرت مردم رشت در میدان شهدای رشت، گفت: ملت ایران دارای بصیرتی وسیع بوده و هرگز دشمنان نمی‌توانند بر این ملت و آرمان هایشان نفوذ کنند.

عضو حقوقدانان شورای نگهبان با قدردانی از تلاش های آیت الله فلاحتی و دیگر مسئولان گیلان در مدیریت اغتشاش های اخیر گفت: رفتار مدبرانه مسئولان در استان سبب خوشحالی رهبر معظم انقلاب شده است.

وی با بیان اینکه از پیروزی انقلاب تاکنون ایران با تهدیدات و تحریم‌های بسیاری روبه رو بوده است، گفت: با وحدت، هم‌دلی و همت در برابر بسیاری از مشکلات ایستاده‌ایم.

محمد دهقان به تعدادی از استان های نمونه کشور در فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و افزود: مردم رشت طلایه دار مقابله با فتنه سال ۸۸ بودند و به صورت خودجوش وارد عرصه شدند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری، بیان کرد: هنوز آثار فتنه سال ۸۸ را داریم و مقام معظم رهبری در این باره فرمودند دشمن سه هدف را دنبال می کند.

دهقان با اشاره به اینکه با توسعه علم و دانش در حوزه نظامی و اطلاعات امروز توانستیم بسیاری از تجاوزهای که آمریکا و دیگر کشورها در نقشه‌های شومشان داشتند را خنثی کنیم اظهار کرد: امروز آمریکا در جنگ سخت با توسعه تجهیزات نظامی ایران و بصیرت والای مردم شکست خورده است.

عضو حقوقدانان شورای نگهبان براندازی، استحاله نظام و حاکم شدن افراد ضعیف النفس در کشور را از اهداف دشمن برشمرد و تصریح کرد: دشمن ابتدا دو موضوع نخست را دنبال می کند و اگر نتوانست به اهداف خود برسد به دنبال حاکم کردن افراد ضعیف النفس در کشور است که مطیع آمریکا باشند و در مقابل آن قد علم نکنند ضمن اینکه بتوانند خواسته های آمریکا را محقق کنند.

دهقان با تاکید براینکه هر ضربه ای می خوریم ناشی از نفوذی ها است، خاطرنشان کرد: وضعیت اخیر کشور در ارتباط با نفوذی های داخل کشور و ضد انقلاب خارج کشور بود.

وی به اعتراض به حق مردم در رابطه با گرانی بنزین اشاره کرد و یادآور شد: دشمن از اعتراض مردمی استفاده کرد و ضربه خود را زد و این ادامه حرکت دشمن از فتنه سال ۸۸ بود که هنوز ادامه دارد.
عضو حقوقدانان شورای نگهبان با بیان اینکه امیدواریم زمینه پالایبش نفوذی ها در کشور فراهم شود، اظهار کرد: پالایش نفوذی ها موجب ناامیدی آمریکایی ها می شود.

عضو حقوقدان شورای نگهبان خاطرنشان کرد: در جریان فتنه ۸۸، عکس امام، رهبری و خیمه‌های امام حسین(ع) به آتش کشیده شد و این نشان دهنده این بود که دشمنان اصل نظام و اسلام را هدف قرار داده‌اند.

دهقان، فتنه سال ۸۸ را سبب امیدواری آمریکا دانست و افزود: شورای نگهبان با تمام همت طبق قانون وظیفه خود را انجام می دهد و هیات های نظارت در چارچوب قانون به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند.
دهقان افزود: ۹ دی حماسه‌ ملی دیگر در راستای اتحاد و وحدت ملت ایران بود، دشمن در این فتنه در تلاش بود که مردم را در مقابل یکدیگر قرار دهد که با هدایت رهبری و بصیرت والای مردم موفق نشد.