به گزارش صفیر گیلان؛سرهنگ “عبدالعلی شعبانی” از کشف یک کیلوگرم تریاک در شفت خبر داد گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت دو نفر در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان شفت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با […]

به گزارش صفیر گیلان؛سرهنگ “عبدالعلی شعبانی” از کشف یک کیلوگرم تریاک در شفت خبر داد گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت دو نفر در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان شفت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند افزود: هویت متهمان و مخفیگاه آنها شناسایی شد.
وی بیان داشت: پس از هماهنگی قضائی پلیس به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان یک کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.
سرهنگ شعبانی با اشاره به اینکه در این راستا دو متهم ۴۱ و ۴۷ ساله دستگیر شدند ادامه داد: متهمان که سابقه‌دار بودند با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شفت در پایان با اشاره به اینکه مبارزه با موادمخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود از شهروندان خواست، در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

cc92f1d5-5cb3-4c37-bb51-038a0bfb77ff

پلمپ ۵۱ واحد صنفی متخلف در شفت
به گزارش صفیر گیلان؛سرهنگ ” عبدالعلی شعبانی “همچنین تصریح کرد؛  در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف، اجرای طرح‌ نظارت بر اصناف از ابتدای سال جاری تاکنون در دستور کار پلیس شفت قرار گرفته است.
این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران نظارت بر اماکن عمومی در این مدت هزار و ۲۳۰ واحد صنفی را به صورت محسوس و نا‌محسوس بازدید کردند افزود: در اجرای این طرح‌ها ۵۱ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب، تخلفات صنفی و در کل عدم رعایت قوانین و مقررات مربوط به اماکن عمومی پلمپ شدند.
وی بیان داشت: با واحدهای صنفی که قوانین و مقررات مربوط به صنوف را رعایت نکنند برخورد قانونی می‌شود.
سرهنگ شعبانی تصریح کرد: پیشگیری از تخلفات صنفی با جدیت پیگیری و میزان پایبندی اصناف به قوانین ابلاغی به صورت مستمر در سطح شهرستان شفت رصد می‌شود.
فرمانده انتظامی شهرستان شفت در پایان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.