اختصاصی/صفیر گیلان؛با حضور «ارسلان زارع» استاندار گیلان همزمان با  ایام‌الله دهه فجر یک پروژه  بخش خصوصی چیلیک سازان ایرانیان واحد تولید خوراک طیور در شهرک صنعتی سپیدرود رشت افتتاح شد. کارخانه تولیدی چیلیک سازان ایرانیان نخستین پروژه‌ای بود که امروز به بهره‌برداری رسید. این کارخانه در زمینی به مساحت ۱۰هزار مترمربع با سرمایه‌گذاری ۱۸۰ میلیارد ریال در […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛با حضور «ارسلان زارع» استاندار گیلان همزمان با  ایام‌الله دهه فجر یک پروژه  بخش خصوصی چیلیک سازان ایرانیان واحد تولید خوراک طیور در شهرک صنعتی سپیدرود رشت افتتاح شد.

کارخانه تولیدی چیلیک سازان ایرانیان نخستین پروژه‌ای بود که امروز به بهره‌برداری رسید. این کارخانه در زمینی به مساحت ۱۰هزار مترمربع با سرمایه‌گذاری ۱۸۰ میلیارد ریال در شهرک سپیدرود رشت افتتاح که موجب اشتغالزایی یکصد نفر شده است.

ظرفیت کارخانه در ۲ خط ۲۰ تن در ساعت طراحی شده که ظرفیت سالانه آن ۴۲ هزار تن برآورد شده است. ایجاد اشتغال برای حداقل ۵۰۰ نفر تا سال ۱۴۰۲و راه‌اندازی کارخانه کنسانتره، افزایش میزان ظرفیت تولید کارخانه به ۷۰ هزار تن تا سال ۱۴۰۰و ساخت و بهره برداری از سیلوهای ذخیره نهاده به میزان سه هزار و ۵۰۰تن در سال آینده از اهم برنامه‌های این کارخانه تولیدی است.

فجر   photo_2020-02-01_11-22-20افتتاح

photo_2020-02-01_11-22افتتاح-08   photo_2020-02-01_11-21-56سیلو