به گزارش صفیر گیلان ؛ مدیر جشنواره آموزشگاه موسیقی زیباکناری با بیان این مطلب که جشنواره فرهنگی و هنری فجر فرصتی بسیار عالی برای هنرجویان است گفت : امسال این جشنوار در سطح عالی برگزار شد. امین زیباکناری با اشاره به اینکه هنرجویان از این جشنواره بسیار استقبال می کنند افزود: آموزشگاه موسیقی زیباکناری برای پنجمین سال […]

به گزارش صفیر گیلان ؛ مدیر جشنواره آموزشگاه موسیقی زیباکناری با بیان این مطلب که جشنواره فرهنگی و هنری فجر فرصتی بسیار عالی برای هنرجویان است گفت : امسال این جشنوار در سطح عالی برگزار شد.

امین زیباکناری با اشاره به اینکه هنرجویان از این جشنواره بسیار استقبال می کنند افزود: آموزشگاه موسیقی زیباکناری برای پنجمین سال است که در این جشنواره شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه سعی کردیم امسال کیفیت را در برنامه ها بیشتر کنیم گفت : در این دوره آموزشگاه زیباکناری در دو گروه با مدت زمان هر اجرا چهل دقیقه ای شرکت کردند.

مدیر آموزشگاه زیباکناری گفت : ۱۷ هنر جو در رده های سنی و در قالب تک نوازی، و گروهی در زمینه تنبک ،گیتار و کوبه ای اجرای برنامه داشتند.

پنجمین جشنواره فرهنگی و هنری فجر رشت از ۱۰ الی ۲۰ بهمن ماه ۹۸ در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا(ص) در حال برگزاری است.

187a229f-89ae-44bf-bbce-c468f33287cb