به گزارش صفیر گیلان، سجاد ستوده در نشست سیاسی پایگاه حاملان نور حوزه ۴ شهری خواهر با محوریت دهه فجر، فضای مجازی و انتخابات در مسجد امام جعفر صادق(ع) رشت اظهار کرد: انقلاب سال ۵۷ ایران ارزش‌های اسلامی را به فرموده امام خمینی(ره) احیا کرد و روح تازه‌ای در آن دمید. وی با اشاره به […]

به گزارش صفیر گیلان، سجاد ستوده در نشست سیاسی پایگاه حاملان نور حوزه ۴ شهری خواهر با محوریت دهه فجر، فضای مجازی و انتخابات در مسجد امام جعفر صادق(ع) رشت اظهار کرد: انقلاب سال ۵۷ ایران ارزش‌های اسلامی را به فرموده امام خمینی(ره) احیا کرد و روح تازه‌ای در آن دمید.
وی با اشاره به نفوذ و نقش فضای مجازی در تغییر سبک زندگی اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی تأکید بسیار زیادی در ابعاد معنوی و فرهنگی دارد که سبک زندگی سالم و ایرانی اسلامی از مهم‌ترین آن‌ها است.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به فرمایش رهبر کبیر انقلاب مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلابی فرهنگی است، گفت: بعد فرهنگی انقلاب اسلامی بامطالعه کتاب و تدبر در قرآن و همچنین با داشتن سبک زندگی مؤمنانه و درست محقق می‌شود.

ستوده با اشاره به نقش بی‌بدیل مادران در تربیت فرزند صالح در جامعه، بیان کرد: در مکتب اسلام و ایران مادران نقش بی‌بدیل و بی‌نظیر در تربیت فرزند دارند، ازاین‌رو در جامعه کنونی و هجمه‌هایی که علیه مقام مادر و زن می‌رود، لازم است سرانه مطالعه در مادران وزنان افزایش پیدا کند.

وی همچنین اشاره‌ای به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کرد و افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، مشکلات جامعه ما با روی کار آمدن دولتی جوان، حزب‌اللهی، مؤمن و انقلابی حل می‌شود و در کنار چنین دولتی باید مجلسی انقلابی و جوان داشته باشیم.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان با برشمردن شاخص‌های نماینده اصلح تراز انقلابی خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات یک اصل مهم و انتخاب کاندیدای اصلح، اصل مهم دیگری است که ازاین‌جهت همه باید نامزدی انقلابی، متعهد و معتقد به رشد و پیشرفت کشور را انتخاب کنیم.