به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛ دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان و دکتر مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین  اجتماعی همزمان با فرا رسیدن مبعث پیامبر اسلام (ص) از بخش های مختلف بیمارستان رسول اکرم رشت ، بازدیدی مشترک داشته و با بیماران بستری در این مرکز درمانی بویژه بیماران مبتلا به کرونا و بیماری های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛ دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان و دکتر مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین  اجتماعی همزمان با فرا رسیدن مبعث پیامبر اسلام (ص) از بخش های مختلف بیمارستان رسول اکرم رشت ، بازدیدی مشترک داشته و با بیماران بستری در این مرکز درمانی بویژه بیماران مبتلا به کرونا و بیماری های تنفسی گفت وگو کردند.

همچنین در جریان این بازدید مشترک، استاندار گیلان و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با پرستاران و پزشکان این بیمارستان در فضایی صمیمی به گفت وگو نشستند و به آنان خداقوت گفتند.

دکتر زارع استاندار گیلان در پایان این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسئولان و مردم قدرشناس و فهیم استان قدردان همه خدمات ایثارگرانه و زحمات فداکارانه کادر درمان هستند.

 وی افزود: تلاش‌ها و خدمات ارزنده و فداکارانه کادر درمان اعم از خصوصی، دولتی و تامین اجتماعی در مبارزه و مقابله با بیماری کرونا شایسته تقدیر وافر است.

وی خاطرنشان کرد: در یک ماه گذشته (اسفندماه) به انحاء گوناگون مسئولان و مردم قدرشناس، فهیم و نجیب استان از همه خدمات ایثارگرانه کادر درمان قدردانی کرده اند.

نماینده عالی دولت در گیلان اظهار کرد: در ابتدای سال جدید نیز لازم بود به طور مستقیم حضور پیدا می کردیم تا از نزدیک ، از زحمات و تلاش های فداکارانه آنها قدردانی کنیم.

وی گفت: این فرصت مغتنمی بود که به اتفاق مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور برای عیادت تعدادی از بیماران این بیمارستان نیز زمانی را اختصاص دهیم و امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته، در آینده نزدیک شاهد شکست این بیماری باشیم.

دکتر زارع با تأکید بر لزوم رعایت همه توصیه های بهداشتی، خودمراقبتی و دیگرمراقبتی از سوی همگان اظهار کرد: انشالله کادر درمان ما که در روزهای گذشته با تمام ظرفیت، کارهای سخت و طاقت فرسا را انجام دادند؛ زودتر به شرایط طبیعی و عادی برگردند و در راستای ارتقاء سلامت به وظایف معمول خود بپردازند.