به گزارش خبرنگار صفیر گیلان، سرهنگ پاسدار کامیار مهدی‌پور پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همواره بهره‌مندی از نام شهدا در انجام امور سبب کسب نتایج مثبت و خیر برکت می‌شود، اظهار کرد: هرساله سازمان بسیج جمعی از شهدا را به عنوان شهدای شاخص معرفی می‌کند. وی ترویج فرهنگ ایثار و […]

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان، سرهنگ پاسدار کامیار مهدی‌پور پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همواره بهره‌مندی از نام شهدا در انجام امور سبب کسب نتایج مثبت و خیر برکت می‌شود، اظهار کرد: هرساله سازمان بسیج جمعی از شهدا را به عنوان شهدای شاخص معرفی می‌کند.
شهدای شاخص سال ۹۹ سپاه قدس گیلان معرفی شدند

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مهم‌ترین هدف این اقدام عنوان کرد و گفت: این سازمان شهید شاخص جهان اسلام «ابومهدی المهندس»، شهید مدافع حرم «حمید سیاهکالی مرادی» و شهیده ترور «صدیقه رودباری» شهدای شاخص سازمان بسیج در سال ۹۹ معرفی کرده است.

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهید سرلشکر «سیدعلی اقبالی دوگاهه» و شهیده «زهرا دقیقی» شهدای شاخص امسال استان معرفی شده‌اند، افزود: نواحی ۱۸ گانه مقاومت بسیج نیز در سراسر گیلان شهدای خاص ویژه‌ای دارند که اسامی آنها نیز متعاقباً اعلام می‌شود.