به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛یوسف نیک انجام  در جمع خبرنگاران با اشاره به  برگزاری همایش روز بزرگداشت شیون فومنی گفت: این همایش برای نوزدهمین بار در شهرستان فومن برگزار می شود. نیک انجام تصریح کرد؛ این مراسم در ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۲۳ شهریور ماه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  فومن برگزار  […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛یوسف نیک انجام  در جمع خبرنگاران با اشاره به  برگزاری همایش روز بزرگداشت شیون فومنی گفت: این همایش برای نوزدهمین بار در شهرستان فومن برگزار می شود.

نیک انجام تصریح کرد؛ این مراسم در ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۲۳ شهریور ماه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  فومن برگزار  خواهد شد.

photo_2017-08-30_11-44-27-723x1024

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با تصریح براینکه در این همایش برنامه هایی شامل  موسیقی سنتی، تئاتر با زمینه اشعار شیون، خوشنویسی اشعار شیون و… اعلام و  اظهار  کرد: مهمانان ویژه ملی از حوزه شعر و ادب و هنر نیز در این همایش حضور پیدا خواهند کرد.

وی با یادآوری اینکه خانواده مرحوم شیون فومنی تلاش های بسیار زیادی را متحمل می شوند، ادامه داد: موسسه بنیاد شیون فومنی در این همایش همکاری خواهد داشت.

نیک انجام با اشاره به اینکه مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اشلامی گیلان نیز یکی از سخنرانان این همایش خواهند بود، افزود: فرماندار فومن نیز در این  برنامه های فرهنگی  همکاری ویژه دارند.

وی نقش رسانه ها را  در فرهنگ سازی اجتماعی مهم خواند و گفت: رسانه های شهرستان و استان در پوشش رسانه ای مراسم های فرهنگی شهرستان، اقدامات موثری را انجام می دهند و همیشه همراه ما هستند..