ماه چهره خلیلی درگذشت

  پرینت
ماه چهره خلیلی درگذشت
شناسه خبر : 37762 | تاریخ انتشار : 17 مرداد 1399 - 14:15 | 23210 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛پرستو صالحی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر از درگذشت ماه‌چهره خلیلی داد. پرستو صالحی، بازیگر و از دوستان این هنرمند در گفت و گویی با ایسنا این خبر را تایید و اظهار کرده است که زنده یاد ماه‌چهره خلیلی که به همراه خانواده اش در انگلیس […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛پرستو صالحی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر از درگذشت ماه‌چهره خلیلی داد.

پرستو صالحی، بازیگر و از دوستان این هنرمند در گفت و گویی با ایسنا این خبر را تایید و اظهار کرده است که زنده یاد ماه‌چهره خلیلی که به همراه خانواده اش در انگلیس بودند، امروز (۱۷ مرداد ماه) دار فانی را وداع گفت.

خلیلی متولد دی ماه سال ۱۳۵۵ در تهران است و  در انگلیس به تحصیل  در رشته معماری در دانشگاه آکسفورد پرداخت و دوره بازیگری را نیز در مدرسه متد لندن گذراند و سپس به ایران آمد.

نخستین بار با فیلم “چشمان سیاه” به کارگردانی ایرج قادری مقابل دوربین رفت و توانست خوش بدرخشد و از آن به بعد در فیلم‌های مختلفی چون”نقاب”،” تله”،” پرونده هاوانا”،”موش”، “مرگ کسب و کار من است”،” فصل انار”،” یادم تو را فراموش”،”قرارمون پارک شهر” و “اشنوگل” به ایفای نقش بپردازد.

او همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی”مختارنامه”،” درچشم باد”،”کلاه پهلوی”،” گذر از رنج‌ها”، “دختر گمشده” و “مرضیه” نیز خوش درخشید.

برچسب ها
نوشته های مشابه
تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور در استان گیلان
برگزاری مزایده فروش ۳ ملک به ارزش ۸۷ میلیاری ریالی املاک و مستغلات در استان گیلان
جمع آوری کابل های مسی و جایگزینی با فیبرنوری در روستای آزاد محله شهرستان شفت
۱۰ پروژه بزرگ و حیاتی شرکت برق منطقه‌ای گیلان برای عبور موفق از تابستان جاری آماده بهره‌برداری است
تبدیل مجوزها مصداق بارز یک عملکرد و اقدام توسعه گرایانه/کسب جایگاه دوم گیلان از میان ۳۱ استان کشور در تبدیل مجوزها/ قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز کاغذی در آینده نزدیک
روز ملی ایمنی حمل و نقل، روزی نمادین برای ارتقاء فرهنگ ایمنی و ترافیک است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.