همزمان با سالروز شهادت سردار جنگل، فرماندار رشت با ارسال پیامی یاد و خاطره این مجاهد نستوه راه آزادی و استقلال را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛ مهندس علی فتح اللهی به مناسبت سالروز شهادت مبارز نستوه میرزاکوچک خان جنگلی، یاد وخاطره آن بزرگمرد را گرامی داشت. متن این پیام بدین شرح است:
بسم رب الشهداء والصدیقین
یازدهم آذرماه سالروز شهادت بزرگمردی از تبار گیلانیان غیور و دلاور است که به فرموده رهبر معظم انقلاب ، مینیاتوری از نظام اسلامی و
جمهوری اسلامی را در رشت پدید آورد.
گرامیداشت یاد و خاطره سردار جنگل ، پاسداشت غیرت دینی و ملی گیلانیان ولایتمدار ، شهید پرور، شجاع ، مبارز و قهرمان پرور  است که همواره در خط مقدم دفاع از آرمان های والای الهی همچون نگینی تابان بر حلقه وحدت ایرانیان در مبارزه با متجاوزان به حریم پاکی ها دلیرانه می درخشند.
بی تردید میرزاکوچک جنگلی با پایه‌گذاری جنبش جنگل و رهبری آن به عنوان یکی از مردمی ترین نهضت های محلی ایران، از همت، اراده، شخصیت و هویّت خود هزینه کرد تا به یک نسل اراده ای مستحکم، امید به آینده و عزمی پولادین برای پیشرفت و شکوفایی ببخشد.
از خداوند متعال برای همگان بویژه نسل جوان و آینده سازان فردای کشورمان توفیق هرچه بیشتر شناختن ، شناساندن و گام برداشتن در راه آن شهدای والامقام را مسئلت  می نمایم.
علی فتح اللهی _فرماندار رشت