پروژه آبرسانی به روستای آبرود از توابع شهرستان فومن با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اجرا می شود

  پرینت
پروژه آبرسانی به روستای آبرود از توابع شهرستان فومن با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اجرا می شود
شناسه خبر : 38293 | تاریخ انتشار : 06 شهریور 1399 - 10:31 | 29144 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارش صفیر گیلان،با حضور فرمانده نیروی زمینی و فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران،رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، نماینده مردم شهرستان فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار شهرستان فومن و جمعی از مردم روستای آبرود ، پروژه آبرسانی به روستای آبرود افتتاح شد. در مراسم […]

به گزارش صفیر گیلان،با حضور فرمانده نیروی زمینی و فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران،رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، نماینده مردم شهرستان فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار شهرستان فومن و جمعی از مردم روستای آبرود ، پروژه آبرسانی به روستای آبرود افتتاح شد.

 با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پروژه آبرسانی به روستای آبرود افتتاح شد

در مراسم افتتاح این پروژه سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به پویش #هرهفته_الف_ب_ایران اظهار داشت: با توجه به موفقیت وزارت نیرو در این پویش که از سال گذشته آغاز شده، در سالجاری به منظور تسریع در خدمت رسانی به مردم با رویکرد ساخت و سازها و ساز و کارها، این پویش در قالب ۲۵۰ طرح به ارزش ۵۰ هزار میلیارد تومان در ۳۱ استان آماده بهره برداری می گردد.

وی با تشریح عملیات اجرایی آبرسانی به روستای آبرود تصریح کرد: با سرمایه گذاری هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و آبفای گیلان بعنوان شریک تجاری، پروژه آبرسانی به روستای آبرود از توابع شهرستان فومن با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با بیان اینکه روستای آبرود از توابع بخش سردار جنگل شهرستان فومن، دارای ۱۹۸ خانوار است افزود: آب این روستا از چهار دهنه چشمه و یک حلقه چاه تأمین می شود که در فصول گرم سال و کم شدن دبی چشمه ها و چاه موجود مشترکین روستا با کمبود آب مواجه می شوند.

 با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پروژه آبرسانی به روستای آبرود افتتاح شد

مهندس حسینی در ادامه افزود: این پروژه با هدف افزایش ظرفیت تولید به منظور تأمین شبکه پایدار آب شرب و افزایش جمعیت برخوردار تا ۲۰۰۰ نفر در سالهای آتی اجرا می شود و امکان برخورداری روستاهای اطراف شامل کاسی سرا و کنده سرا نیز از آب شرب سالم و بهداشتی فراهم خواهد شد.

مدیرعامل آبفای گیلان ضمن تشریح پروژه آبرسانی به روستای آبرود اظهار داشت: حفر و تجهیز یک حلقه چاه، بهسازی و بازسازی تجهیزات چاه موجود، ۳۰۰۰ متر لوله گذاری، احداث مخزن ۵۰ مترمکعبی و احداث یک ایستگاه پمپاژ در این پروژه اجرا می شود.

وی ضمن ابراز مسرت از همکاری هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اجرای این پروژه تصریح کرد: امیدواریم همزمان با روز ارتش در ۲۹ فروردین ماه سال آتی شاهد بهره برداری از این پروژه و بهره مندی روستائیان این خطه از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی باشیم.

منبع/روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان،

برچسب ها
نوشته های مشابه
تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور در استان گیلان
برگزاری مزایده فروش ۳ ملک به ارزش ۸۷ میلیاری ریالی املاک و مستغلات در استان گیلان
جمع آوری کابل های مسی و جایگزینی با فیبرنوری در روستای آزاد محله شهرستان شفت
۱۰ پروژه بزرگ و حیاتی شرکت برق منطقه‌ای گیلان برای عبور موفق از تابستان جاری آماده بهره‌برداری است
تبدیل مجوزها مصداق بارز یک عملکرد و اقدام توسعه گرایانه/کسب جایگاه دوم گیلان از میان ۳۱ استان کشور در تبدیل مجوزها/ قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز کاغذی در آینده نزدیک
روز ملی ایمنی حمل و نقل، روزی نمادین برای ارتقاء فرهنگ ایمنی و ترافیک است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.